Dołącz do naszego zespołu
Cloudica

Jesteśmy prężnie działającą firmą na rynku nowoczesnych technologii. Pomagamy Klientom zrozumieć i zaadaptować się w cyfrowym świecie. Posiadamy szerokie kompetencje pozwalające nam realizować nawet bardzo skomplikowane projekty i usługi IT. Nie jesteśmy korporacją, mamy przyjazną kulturę organizacyjną i świetny Zespół.

Wspieramy Klientów w Polsce oraz poza jej granicami.

Lokalizacja

Warszawa

ul. Okopowa 47

Okopowa 47 to budynek biurowy o wyjątkowej i bardzo charakterystycznej architekturze. Biurowiec położony jest na warszawskiej Woli. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym, dzięki pętli autobusowej, przystankom tramwajowym, stacji rowerów miejskich oraz hulajnóg elektrycznych. W otoczeniu budynku znajdują się liczne lokale gastronomiczne – kawiarnie, restauracje, itp.

Nasze kluczowe wartości
Co mówi zespół o pracy w Cloudica?
Dlaczego Cloudica to
miejsce dla Ciebie?
Możliwość zdobywania wiedzy dzięki dostępowi do platform partnerskich, materiałów oraz sprzętu
Rozwój – dzięki szkoleniom, obieraniu wspólnego kierunku i umożliwianiu zwiększania kompetencji
Niezbędny sprzęt do pracy plus możliwość testowania sprzętu od naszych Partnerów
Elastyczny czas pracy – realizujemy pracę zadaniową
Możliwość
pracy zdalnej
Wsparcie doświadczonych specjalistów oraz ekspertów
Atrakcyjne premie
projektowe
Biuro usytuowane w świetnej lokalizacji
Wspólne integracje oraz imprezy firmowe
Prywatna
opieka medyczna
Atmosfera start-up, daleko nam do korporacji
Bonusy za polecenie
kandydata
Technologie i narzędzia
Opis stanowisk

Security Operator

  • Monitorowanie incydentów w systemie SIEM,
  • Analizowanie i kompleksowe rozwiązywanie incydentów z zakresu bezpieczeństwa na bazie ustalonych parametrów SLA,
  • Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla użytkowników w ramach I i II linia wsparcia – rozwiązywanie incydentów na bazie ustalonych parametrów SLA,
  • Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów,
  • Przeprowadzanie regularnych testów penetracyjnych systemów, wew. audytów  i przygotowywanie rekomendacji zmian,
  • Tworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych,
  • Współpraca z Security Officer’em,  Administratorami IT oraz Ekspertami Dziedzinowymi.

Sales Representative

  • Mailowy, telefoniczny i bezpośredni kontakt z Klientami Biznesowymi;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi;
  • Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klienta;
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych;
  • Współpraca z innymi zespołami firmy w zakresie kompleksowej obsługi Klienta;
  • Bieżąca praca w systemie CRM.

IT Service Desk Consultant

  • Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla wielu klientów naszej firmy (I i II linia wsparcia) – rozwiązywanie incydentów na bazie ustalonych parametrów SLA
  • Analizowanie problemów i błędów systemowych – przekazywanie merytorycznych informacji do kolejnej linii wsparcia
  • Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów
  • Administracja kont użytkowników w systemie AD
  • Konfiguracja i testowanie sprzętu komputerowego oraz infrastruktury IT
  • Tworzenie procedur operacyjnych oraz współpraca z Administratorami IT

Network Engineer

  • Implementacja nowych rozwiązań w infrastrukturze klienta,
  • Proaktywne zarządzanie i administracja złożonymi środowiskami sieciowymi u wielu Klientów  – zapewnienie wysokiej dostępności infrastruktury sieciowej na bazie umów SLA,
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów bezpieczeństwa sieci oraz wykrywania zagrożeń sieciowych,
  • Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów,
  • Współpraca z ekspertami ds. systemów serwerowych oraz infrastruktury chmury publicznej,
  • Eksperckie wsparcie dla Service Desk’u,
  • Udział w tworzeniu i aktualizacji procedur administracyjnych,
  • Przedstawianie rozwiązań, planów wdrożeń/wycofań oraz argumentowanie ulepszeń dla infrastruktury sieciowej,
  • Rozwój w kierunku infrastruktury chmury publicznej.

Cloud Consultant

  • Proaktywne zarządzanie i administracja środowiskiem chmurowym oraz on-premise u klientów naszej firmy – zapewnienie wysokiej dostępności infrastruktury chmurowej i on-premise na bazie umów SLA,
  • Realizacja projektów w ramach transformacji chmurowej infrastruktury klientów,
  • Automatyzacja i optymalizacja zadań utrzymania usług chmurowych oraz subskrypcji.
  • Przedstawianie rozwiązań, planów wdrożeń/wycofań oraz argumentowanie ulepszeń w ramach utrzymywanej infrastruktury i realizowanych projektów.
  • Współpraca z ekspertami ds. infrastruktury sieciowej oraz Architektem chmury publicznej.
Obecnie poszukujemy
Cloud Consultant
IT Service Desk Consultant
Network Engineer
Junior Sales Representative
System Administrator
Nie znalazłeś oferty, która Cię interesuje?
Zostaw swoje CV – skontaktujemy się z Tobą

Paulina Nowak

Office Manager

rekrutacja@cloudica.pl

E-mail

+48 22 125 51 24

Telefon